33
תגובות
נראה כביכול שברענון של הדף כל המידע כאילו תבוע במחשב ולא מבצע רענון מחדש לגמרי
לעומת אתרים אחרים ששולפים מחדש הכל מהמסד ומרעננים את הדף

השתמשת בJS או בPHP?

33 תשובות

avatar ענה ilikeme ב 17 ליוני 2012 #

Ajax?

avatar ענה intval ב 17 ליוני 2012 #

הכל נטען מחדש. פשוט זה קורה מהר.
למשל תעיין בזה ואחרי זה בזה

avatar ענה itamarhadad ב 17 ליוני 2012 #

אתה השתמשת בזה?

avatar ענה intval ב 17 ליוני 2012 #

במקום varnish אני משתמש ביכולות של nginx
במקום הקאש שבכתבה יש ל yii קאש מובנה

avatar ענה KingYes ב 17 ליוני 2012 #

עם איזה CACHE מובנה אתה משתמש ב-YII?

avatar ענה intval ב 18 ליוני 2012 #

אתה בוחר באיזה. יש לך כמה אופציות, קבצים, memcached, apc, מסד.
הקוד הוא אותו קוד.

avatar ענה משתמש_242343 ב 18 ליוני 2012 #

תקשיב השרת שלי מכיל משתמשים ככה שהשדה "שלום X" משתנה ממחשב למחשב
בנוסף לכך יש בדיקה של שם משתמש וסיסמא בכל רענון וגם בדיקת הודעות פרטיות כל פעם מחדש

מעבר לזה בהצגה של האשכולות, ההצגה של אשכול ואשכול משתנה בהתאם לשם המשתמש וגם בהתאם לזה שהוא מחובר או לא..

מה שאמרת כאן מדבר בכלליות ואני חושב שלהפעיל אותו באתר משתמשים זה מסובך מאוד..
וגם שמתי לב שברענון באתר שלך עדיין יש קריאה מחודשת לכל התגובות (לבדוק אם נערכו) וגם יש לך את רייטינג המשתמשים שמשתנה בהתאם לזמן מסוים + מערכת ה"תגובות אחרונות"..

avatar ענה משתמש_242437 ב 18 ליוני 2012 #

^^ אני עשיתי את זה והשלום X משתנה עם הוא מחובר או לא..

avatar ענה intval ב 18 ליוני 2012 #

צודק לגמרי, עכשיו הפתעה:
לקאש אפשר להכניס רק חלקים מהעמוד ואפשר לעשות קאש לא רק לפי זמן.

avatar ענה itamarhadad ב 18 ליוני 2012 #

שמתי לב עכשיו שאתה משתמש בסיומות HTML..
"איך+עשית+שהאתר+לא+מתרענן.htm"
אז אתה בכלל לא עובד עם המסד??
אתה כל פעם עורך את הקובץ HTML עם PHP??

לפי דעתי זה תופס יותר מקום + קשה לשנות את האתר..
אבל זה יותר מהיר ככה מאשר להשתמש במסד??

avatar ענה iiddaannyy ב 18 ליוני 2012 #

תקרא על זה.

avatar ענה itamarhadad ב 18 ליוני 2012 #

ראיתי את זה כבר חח פרסמת בחתימה שלך בFXP..

אבל כאן לא מדובר בהחבאה מדובר בקריאה וכתיבה לקובץ HTML דרך PHP
השתמשתי בזה פעם לקובץ TXT אני בטוח שאפשר גם בHTML אם אני לא טועה זה הפונ'
WRITE()

avatar ענה intval ב 18 ליוני 2012 #

כל פעם שמשיהו כותב תגובה אני מקבל על זה אימייל, נכנס לשרת, מעדכן את הקובץ ושומר.
זה יותר מהיר כי אין עבודה עם מסד וכאלה ואין שליפות.
וזה לא רק יותר מהיר, זה סופר סופר מהיר כי השרת לא צריך לבצע שום קוד ב PHP.

avatar ענה iiddaannyy ב 18 ליוני 2012 #

חח אלכס..

@itamarhadad
לא.. יש כאן שימוש בקובץ htaccess כדי שזה רק יראה לך שאתה בקובץ html. בתכלס מה שנמצא לפני הסיומת html נשלח למסד ובעזרתו שולפים את התוכן.

avatar ענה itamarhadad ב 18 ליוני 2012 #

תכלס צודק זה הרבה יותר מהיר..
אבל תעשה עריכה של הדף HTML מחדש בPHP זה לא עוזר אם זה ידני..

@iiddaannyy
מה הקשר HTACCESS הוא עורך את הקובץ HTML שהוא יצר..
וזה הכי מהיר במקום ליצור אותו מחדש כל רענון דרך PHP

חחח יכול להיות שאתה צוחק??
קשה לי להאמין שאתה עושה את זה חחח

avatar ענה iiddaannyy ב 18 ליוני 2012 #

אני צודק. אתה באמת חושב שהוא פותח דף html חדש כל שאלה? הוא צחק איתך.

וכדי להוכיח את זה, תעשה ניסוי קטן.
תפתח עכשיו שאלה חדשה.
אם היא מופיעה מיד זה אומר שהוא משתמש ב-htaccess, כי אין מצב שהוא יצר דף חדש בדיוק כשלחצת על "שלח", אין מצב שהוא הספיק.
אם היא לא מופיעה מיד, אלא אחרי כמה זמן, אתה צודק.

תעדכן אותי בתוצאות.

avatar ענה iiddaannyy ב 18 ליוני 2012 #

ודרך אגב, בנוגע ל"זה הכי מהיר":
אם זה היה השיקול העיקרי אז אף אחד לא היה כותב בשפות עיליות, כולם היו עוברים לאסמבלי או אפילו לשפות מכונה.

avatar ענה itamarhadad ב 18 ליוני 2012 #

חחחחחחחח צודק
חח וגם בגלל זה חשבתי שאין מצב שהוא עושה את זה כי הדף מופיע לי מיד ועוד הוא אמר שהוא לא משתמש בPHP לערוך את הקובץ..

חחחחחחחח אבל פה נקרעתי..
"זה יותר מהיר כי אין עבודה עם מסד וכאלה ואין שליפות.
וזה לא רק יותר מהיר, זה סופר סופר מהיר כי השרת לא צריך לבצע שום קוד ב PHP.
"

ולגבי הHTACCESS בשביל מה לשנות את הסיומת..??
במה זה עוזר אם זה יוצג בסיומת HTML, זה סתם תוקע את השרת..

avatar ענה iiddaannyy ב 18 ליוני 2012 #

"ולגבי הHTACCESS בשביל מה לשנות את הסיומת..??
במה זה עוזר אם זה יוצג בסיומת HTML, זה סתם תוקע את השרת.. "

זה לא עושה כלום לשרת. אתה גם יכול לבחור סיומת jadiusudfoh, זה ממש לא אכפת לשרת.
הוא מקבל בקשה לעמוד בשם "שאלה.html", הוא בודק ב-htaccess אם יש הפנייה לקובץ אחר, הוא רואה שכן ופשוט מריץ את הקובץ האחר ושולח למשתמש את הפלט.

avatar ענה itamarhadad ב 18 ליוני 2012 #

ובמה זה עוזר?
למה לשנות את הסיומת בכלל?

avatar ענה iiddaannyy ב 18 ליוני 2012 #

לפי מה שהבנתי גוגל אוהבים יותר דפי html מאשר דפים אחרים, אבל יכול להיות שזה שטות וזה לא נכון.
חוץ מזה שכנראה לדעתו זה יותר יפה... :)

avatar ענה itamarhadad ב 18 ליוני 2012 #

אהה סבבה תודה

avatar ענה KingYes ב 19 ליוני 2012 #

האשכול הזה ניהיה מוזר..

אלכס, עם איזה כלי CACHE היית הכי ממליץ לעבוד?

avatar ענה intval ב 19 ליוני 2012 #

מאלה ש yii מציעה? מה שנוח לך. הם כולם אותו דבר.

avatar ענה משתמש_243486 ב 19 ליוני 2012 #

יש לך משהו להמליץ עליו?
משהו עם כמה שפחות קינפוגים חיצונים וישר פעיל?

avatar ענה KingYes ב 19 ליוני 2012 #

^^
זה אני.
עוד הפעם יש בעיות עם החיבור שלא שומר אותי.

avatar ענה intval ב 19 ליוני 2012 #

למה זה כל הזמן שומר דווקא אותי ? אם זה היה זורק אותי כל הזמן הבאג הזה היה נזרק הרבה יותר מהר.
אני יבדוק את זה.
--
dbcache הכי פשוט כי כבר הגדרת בשבילו הכל.

avatar ענה משתמש_243700 ב 19 ליוני 2012 #

ואיך רמת המהירות שלו?

avatar ענה KingYes ב 19 ליוני 2012 #

^^
שוב לא שמר אותי ;-)

avatar ענה intval ב 19 ליוני 2012 #

נראה לי יהיה הכי טוב אם תסתכל על הקוד בעצמך כדי להבין למה זה קורה.
המהירות שלו בסדר גמור. עדיף מכל מיני שליפות ורינדורים מיותרים.

avatar ענה KingYes ב 19 ליוני 2012 #

זה הקטע שאין שום זכר ל-CACHE בקוד.
לא בקונפיג, וגם לא עשית אינדקציה בקונטרולר עצמו.

avatar ענה intval ב 19 ליוני 2012 #

לקוד התכוונתי בקשר להזדהות :)
--
הקוד שיש בשרת קצת שונה מהקוד בגיט. בסוף השינויים באתר הם יהיו זהים :)

avatar ענה KingYes ב 19 ליוני 2012 #

מחכה בקוצר רוח לראות איך אתה עובד עם ה-CACHE באתר פה.